luni, 3 iunie 2013

De la Bucuresti la Ramnicu Valcea...si mai departe

Dupa o vacanta care a trecut in zbor, ne-a ajutat Dumnezeu ca spre sfarsitul verii sa reusim sa plecam in vacanta! 
      Frumoasa vacanta, un tur de forta, caci intr-o saptamana ne-am dorit sa ajungem in multe locuri dintre care cel mai dorit a fost Manastirea Prislop, locul unde a vietuit timp de 10 ani Parintele Arsenie, Sfantul Ardealului.
      Un drum lung, pe care insa l-am facut din mai multi pasi, caci doream sa ne vedem nasii si nepotica, asa ca am oprit o noapte in Bucuresti si o alta oprire la Baile Olanesti, caci in Ramnicu Valcea am avut de rezolvat si cateva prioritati de familie. Insa nu voi intra in alte amanunte, ci voi incerca pe parcursul mai multor postari sa prezint pentru prietenii mei reali si virtuali, pentru dragii cititori locuri frumoase pe care Dumnezeu le-a sadit in tarisoara noastra: Baile Olanesti, Manastirea Iezer, Salina din Ocnele Mari, cateva din Tamaiorele Olteniei - cum sunt numite manastirile din aceasta zona a tarii: Bistrita, Arnota, Polovragi, Targu Jiu, Manastirea Prislop, Defileul Jiului,Tara Hategului, Manastirea Brancoveanu.
         Pentru inceput doar 3 poze intermediare:

 
Biserica Sfintii Arhangeli Mihail si Gavril din Bucuresti







Arcul de Triumf, Bucuresti

Biserica din deal, Ramnicu Valcea

Manastirea Prislop, Hunedoara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare